Motor:
Elektromotor BAFANG Max Drive (M400) o nominálním výkonu 250W (max 500W), skvěle balancuje mezi točivým momentem a spotřebou, která je pro e-bike vždy kritická. Při zachování nízké spotřeby nabízí opravdu vysoký točivý moment až 80 Nm. Elektromotor je vybaven torzním snímačem síly šlapání. Regulaci výkonu motoru provádí řídící jednotka, která neustále vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů. Zjednodušeně řečeno vše funguje tak, že čím větší výkon při jízdě (při šlapání do pedálů) vynaložíte, tím více vám motor pomůže.
Baterie:
Baterie 468 Wh (13 Ah) srdcem elektrokola dodávajícím energii do systému je baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh (13 Ah). Baterie je schopna dovézt elektrokolo na jedno nabití až do vzdálenosti 100 km. Vždy však samozřejmě závisí na profilu trati a způsobu využití asistence. Samozřejmostí je vybavení baterie BMS deskou (Battery Management System), která ji chrání před přehřátím, zkratem nebo přebitím. Zcela vybitou baterii nabijete do plné kapacity za 6,5 hodiny.
Vidlice :
SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5"- elektrokolo je vybaveno odpruženou vidlicí s pružinovým tlumením SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5" se zdvihem 100 mm, která je skvěle přizpůsobivá váze cyklisty. Stačí jednoduše upravit předpětí pružiny (otočením kolečka po směru hodinových ručiček zvyšujete předpětí a otočením proti směru hodinových ručiček ho snižujete) a e-bike plně adaptovat vaší váze a stylu jízdy. Dobře nastavená vidlice pak skvěle tlumí nárazy při jízdě v terénu, zatímco na rovném povrchu zbytečně „nepropružuje." Pružení je možné uzamknout pomocí uzavírání z korunky vidlice.
LCD displej:
BAFANG LCD displej - černobílý - přehledný černobílý LCD displej zobrazuje kromě základních informací týkajících se stavu baterie a aktuálně využívaného stupně asistence také další údaje týkající se jízdy (rychlost, ujetá vzdálenost aj.). Váš cyklocomputer tak můžete nechat doma, nebudete ho již potřebovat.
DOJEZD : až 115 km
BATERIE : Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah)
MOTOR : BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm
OVLÁDÁNÍ : BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, černobílý displej
ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA : Integrovaná v motoru
SNÍMAČ ŠLAPÁNÍ : torzní
NABÍJEČKA : 2 A (součást výbavy)
PEDÁLY : WELLGO, plast s odrazkou
USB PORT : ne
ASISTENT CHŮZE : ano
RÁM : Alu 6061
VIDLICE : SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice
RÁFKY : CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm
NÁBOJE : CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D
BRZDA PŘEDNÍ : SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 180 mm
BRZDA ZADNÍ : SHIMANO BR-MT200, nebo SRAM Level, hydraulická, rotor 160 mm
PLÁŠTĚ : MAXXIS Ardent 27,5 x 2,4
PRŮMĚR KOL : 27.5"
HMOTNOST : Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně.
NOSNOST : 120 kg
ŘÍDÍTKA : CRUSSIS Al, 700 mm
PŘEDSTAVEC : CRUSSIS Al, 60 mm, pevný
GRIPY : CRUSSIS, 100% silikon
HLAVOVÉ SLOŽENÍ : Semi 1 1/8
SEDLO : Selle ROYAL
SEDLOVÁ OBJÍMKA : CRUSSIS s RU Al, černá 34,9
SEDLOVKA : CRUSSIS se zámkem, 30,4 / 350 mm
POČET PŘEVODŮ : 1 x 8
PŘEHAZOVAČKA : SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
ŘAZENÍ : SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí
ŘETĚZ : KMC X8
KAZETA / VÍCEKOLO : SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí
PŘEVODNÍK A KLIKY : BAFANG, 38 zubů, 170 mm
Nový komentář